Tooteid ostukorvis 0 Vaata

Kiirotsing

Suurus

 

Kategooriad

Logi sisse

Pole kasutaja? Registreeri
Unustasid parooli? Küsi uus!

Liitu uudiskirjaga

K. Kood:

Makseviisid

swedpank seb
swedpank

Facebook

Tellimisinfo

 

Hinnad ja tasumine

Kõik hinnad on välja toodud  Eurodes.


Kauba eest on võimalik tasuda:

 

- mistahes pangas tellimus-arve alusel.

- kasutades maksmiseks pangalinki on võimalik tasuda SEB pangas ning Swedpangas.

- krediitkaardiga tasumiseks sobivad VISA ja Mastercard.

 

 

Teave toodete kohta

Kunstnahast tooted on mõeldud käimiseks ainult kuivade ilmadega (kui toote juurde pole märgitud teisiti). Käimine märjaga võib kahjustada toodet ning on kliendi omal vastutusel. Kunstnahast tooted ei ole veekindlad.

 

Kuidas osta saapad.ee e-poest?

Valige endale sobivad tooted välja ja lisage need ostukorvi. Kui kõik soovitud tooted on ostukorvi lisatud siis vajutage nuppu "Edasi" peale mida tuleb täita kohustuslikud väljad, valida transpordi- ning makseviis.
Valides makseviisiks:

 

1.Pangalingiga
Vajutage nuppu "Esita tellimus" peale mida kuvatakse Teile tellitud toodete ning teenuste hinnad ja avaneb pangalinkide valik piltide näol. Vajutades sobivale pangale saate teostada automaatse tellimuse tasumise.NB! Peale makse sooritamist tuleb klikata nupule "Tagasi kaupmehe juurde". Ainult nii on Teie makse edukalt sooritatud. Seejärel saadetakse Teie e-posti aadressile Tellimuse arve. Kaup postitatakse alles siis, kui raha on laekunud E-Shop OÜ arvele.

 

2. Arvega

Vajutage nuppu "Esita tellimus" peale mida kuvatakse Teile tellitud toodete ning teenuste hinnad ja avneb võimalus avada tellimus pdf faili kujul ning samuti saadetakse tellimus Teie e-posti peale.

 

3. Krediitkaardiga

 Tasumine on lihtne ja turvaline. Saapad.ee kasutab krediitkaardi makseteks NETS ESTONIA pakutavat e-commertce payment gateway teenust ning selle teenuse teeb eriliseks andmete turvalisus, mugavus ja lihtsus.Kaardimakse keskuse poolt pakutava teenuse eelis teiste hetkel kasutatavate samalaadsetega seisneb eelkõige faktis, et teenust pakkuval kaupmehel,antud juhul Saapad.ee e-poel puudub juurdepääs kaardiomaniku täielikule kaardinumbrile.Maksmise hetkel toimub kaardiomaniku kaardiandmete sisestus kaardiomaniku poolt kaardimakse serveris paiknevasse andmebaasi ning andmeid säilitatakse samuti kaardikeskuses paiknevas serveris.Seega vastutab sisuliselt andmete eest kaardikeskus.Täpsemalt saate sellega tutvuda siit http://www.estcard.ee/publicweb/html/est/e-commerce.html

 

 

Transport

  • Smartpost (2.89 EUR)

    Pakiautomaatide asukohad leiate
    siit.
    Täpsem info kuidas saate paki kätte
    siit.
     
  • EP standardpakk (3.90 EUR)

     Kaup saadetakse Ostjale Eesti Posti vahendusel. Kaup saadetakse olenevalt kaalust, kas tähitud maksikirjana või standardpakina. Kaup väljastatakse Ostjale postkontorist.

  • Omniva pakiautomaat (3.60)

     

  • EP lihtmaksikiri (0.90 - 1.40 EUR)
     

              Lihtmaksikirja riskid - võimalik Eesti Postis kaotsiminek ja paki väärtuse mittekompenseerimine - jäävad tellija kanda! Kaup saadetakse Ostjale    Eesti Posti vahendusel. Kaup väljastatakse Ostjale postkasti kaudu. Kui paki mõõtmed ületavad postkasti mõõtmed, siis väljastatakse pakk postkontorist.

 

  • Tulen ise järgi
    Aadress: Tallinn,Ahtri 10A, 3.korrus
    Võtame Teiega personaalselt ühendust ning lepime aja kokku.

 

  • Itella SmartKULLER (4.90 EUR)

        Kuuel päeval nädalas (E-L) pakkide kättetoimetamine tellimisele järgneval päeval (v.a pühapäev ja väikesaared). Klient saab valida paki kättesaamiseks sobiva ajavahemiku (9.00-17.00 või 17.00-21.00) ja tellida kauba tööle või koju.

Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul paki saabumise täpne kellaaeg SMS-teatega. Kuller helistab kliendile 15 minutit enne kohale jõudmist. Paki kättetoimetamise täpsus on SmartKULLER teenuse puhul +/- 30 minutit. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati.

Pakk antakse kliendile üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse kliendile SMS-teatega.

 

 E-Shop OÜ-l on õigus tühistada Kliendi tellimus juhul, kui tellimust ei ole võimalik mingil põhjusel väljastada või tellimuse eest ei ole tasutud ühe tööpäeva jooksul.Kui soovite maksetähtaja pikendust, siis võtke meiega ühendust. Sel juhul tuleb tasuda broneeringutasu 5 € ning seejärel hoitakse toodet kokkulepitud ajani (kuni üks kuu). Broneeringutasu loetakse hiljem kauba kogumaksumusest maha. Juhul kui mingil põhjusel broneeringust loobutakse, siis ettemakse tagastamisele ei kuulu.

Kõik tellimused täidetakse pärast makse laekumist  24 tunni jooksul,va nädalavahetused ning riiklikud pühad.

 

 

Kaupade tagastamine

Kauba tagastamisõigus on 14 päeva. Kaup peab olema originaalpakendis koos originaalarvega ja kõigi markeeringutega.Kaup ei tohi olla kasutatud. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist müüjale. Kauba tagastamise kulud, kuid mitte kunagi rohkem kui 10,00 € ulatuses kannab ostja. Kauba tagastus kontorisse 2,89
Kui tagastamisele kuuluv pakend on rikutud või toode ilma pakendita, tuleb Tellijal hüvitada 5.-eurot.Rikutud kaup tagastamisele ei kuulu.

Kui oled valinud kättesaamisviisiks TULEN ISE JÄRGI hoiame kaupa Teile üks kuu. 

Kui olete valinud kättesaamisviisiks TULEN ISE JÄRGI on võimalik ostust loobuda 14p jooksul pärast ostu sooritamist.

Tagastamisele ei kuulu sukad,sukapüksid,põlvikud,sokid ning retuusid.

Toote tagastamiseks saada palun enne postitamist teavitus aadressile info@saapad.eeja märgi järgnev info:

 ---   Tellija nimi
--- Tellimuse number
--- Tagastatav toode ja soovi korral vahetustoode
---

Arveldusarve

 

Taganemisõigus ei kehti kohapealt ostetud toodetele, kus toote sobivuses on eelnevalt veendutud. Soovi korral saad toote ümber vahetada teise toote vastu 15 päeva jooksul alates ostu sooritamisest. Allahinnatud kaubal võib esineda pisemaid defekte, mis tagastamisele ei kuulu.


 

Privaatsus

Ostja isikuandmed on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.

 

Nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

-Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
- Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, siis võib Klient nõuda toote parandamist, parandamise võimatuse ja ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist. 
- Ootamatu defekti ilmnemisel peab Klient hiljemalt 2 kuu jooksul peale defekti ilmnemist saatma vastavasisulise teate esimesel võimalusel e-mailile info@saapad.ee.

 Ilma mõjuva põhjuseta nimetatud tähtajal ilmnenud defekti kohta mitte teatamise korral ei ole Kliendil õigus E-SHOP OÜ-lt nõuda toote parandamist ega vahetamist. Saadetav teade peab sisaldama tellimuse koopiat, kliendi nime ja kontaktandmeid, kaebuse esitamise kuupäeva, E-SHOP OÜ-le esitatavat nõuet ja võimalusel fotosid.

-E-SHOP OÜ ei vastuta: kliendi süül toote halvenemise/kahjustumise eest;defekti eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel; toote loomuliku füüsilise kulumise eest selle tavalise kasutamise korral.

 

Lisainfo

Saapad.ee-le jätab endale õiguse muuta Saapad.ee sisu ning identifitseerimist, kasutamist, tehnilisi üksikasju, süsteeme, lahtiolekuaegu jms.
Lisainfoks toodete, tarne, maksetingimuste või muu asja kohta võtke ühendust telefonil

55 656996 või e-posti teel: info@saapad.ee